Кошик
223 відгуків
+380 (63) 512-30-30Офіс
+380 (63) 650-90-60Керівництво
Додати відгук
Кошик

Autodesk Maya (657O1-WW4271-L891)

  • В наявності
  • Код: 657O1-WW4271-L891

71 264 ₴

+380 (63) 512-30-30
Офіс
  • +380 (63) 650-90-60
    Керівництво
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Autodesk Maya (657O1-WW4271-L891)
Autodesk Maya (657O1-WW4271-L891)В наявності
71 264 ₴
+380 (63) 512-30-30
Офіс
  • +380 (63) 650-90-60
    Керівництво
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Autodesk Maya - це один із найкращих інструментів для створення безмежних світів, складних персонажів та неймовірних ефектів.

Інструменти через які варто купити Autodesk Maya
Динаміка та ефекти
Середовище візуального програмування Bifrost. Фізично точне моделювання з неймовірним рівнем деталізації у єдиному середовищі візуального програмування.
Готові для використання анімаційні криві. Готові анімаційні криві, що дозволяють без зайвих зусиль створювати приголомшливі ефекти, наприклад, снігові та запилені бурі.
Інтерактивне укладання волосся. Використання потужних інтерактивних інструментів укладання для створення реалістичного волосся та вовни під час роботи над персонажами.
Bifrost Fluids. Моделювання та візуалізація фотореалістичних ефектів рідин.
Система моделювання морської поверхні Bifrost. Створення реалістичної морської поверхні за допомогою хвиль, брижів і завихрень.
Фізичні ефекти. Створення високореалістичних моделей твердих та аморфних тіл, тканин та частинок.
3D-анімація
Швидке відтворення. Прискорене відтворення анімації та зменшення кількості презентацій, створюваних у Playblast, за рахунок відтворення кешованого вмісту Viewport 2.0.
Редактор часу. Недеструктивний нелінійний редактор, що працює з кліпами для підготовки висококласних анімацій.
Редактор анімаційних кривих. Створення, перегляд та зміна анімаційних кривих за допомогою графічного подання анімації сцени.
НОВЕ | Редактор фантомних об'єктів. Точна візуалізація руху та положення анімованих об'єктів з часом.
Ефекти деформації. Поліпшена анімація персонажів та об'єктів за допомогою потужних ефектів деформації.
Вбудований модуль бібліотеки руху, що підключається. Доступ до високоякісних даних захоплення руху прямо в Maya.
Оснащення персонажів
Налаштування персонажів. Створення складних скелетів, ручок IK та деформаторів для персонажів з метою отримання реалістичних рухів.
Скінінг. Безперешкодне прив'язування будь-якої змодельованої поверхні до скелета за допомогою скінінгу.
Перенесення руху. Зручне перенесення анімації між скелетами з однаковими або різними скелетними структурами.
3D-візуалізація та тонування
Вбудований модуль візуалізації Arnold. Використання вікна Render View у Arnold для перегляду змін у сценах, включаючи зміни освітлення, матеріалів та руху камер, у режимі реального часу.
Візуалізація за допомогою графічного та центрального процесора. Використання Arnold для візуалізації за допомогою графічного та центрального процесора.
Стандартний шейдер поверхні. Моделювання матеріалів, таких як автомобільна фарба, матове скло та пластмаса з попереднім переглядом візуалізацій на видовому екрані.
Розробка зовнішнього вигляду з Hypershade. Побудова мереж тонування за допомогою створення та з'єднання вузлів візуалізації, таких як текстури, матеріали та джерела світла.
Керування кольором. Точний попередній перегляд остаточних кольорів на видовому екрані та у вікні Render View.
3D-моделювання
Моделювання полігонів. Створення 3D-моделей з використанням геометрії на основі вершин, ребер та граней.
Моделювання за допомогою NURBS. Побудова 3D-моделей із геометричних примітивів та кривих.
Інструментарій для редагування UV текстур. Перегляд та редагування координат UV-текстур для полігонів, згладжених поверхонь та поверхонь NURBS у 2D-виді.
Інструментарій створення скульптур. Більш зручне створення скульптурних моделей та зміна їх форм.
Підтримка OpenSubdiv. Збільшення продуктивності з допомогою інтерактивних робочих процесів.
Графіка руху
Процедурні ефекти MASH. Використовуйте інструментарій MASH для створення різних анімацій руху за допомогою мереж процедурних вузлів.
3D текст. Брендинг, розробка літаючих логотипів, послідовностей заголовків та інших проектів, для яких потрібне створення тексту.
Динамічний зв'язок із Adobe After Effects. Одночасний перегляд сцени в Maya та Adobe After Effects.
Інтеграція робочих процесів
НОВЕ | Python 3. Створення сценаріїв Maya і написання модулів, що підключаються за допомогою.
Адаптація. Адаптація зовнішнього вигляду та функціонування Maya відповідно до вимог конкретного робочого процесу.
Інструменти складання сцени. Спрощене створення великих складних графічних середовищ та управління виробничими компонентами як окремі елементи.

Основні
ВиробникAutodesk
Країна виробникСША
ТипГрафічний редактор
  • Ціна: 71 264 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner